II Sesja Rady Gminy Studzienice
- Data posiedzenia
- 13-06-2024, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Sala konferencyjna CKiB Gminy Studzienice w Ugoszczy
Porządek obrad
- 1. Otwarcie II Sesji Rady Gminy Studzienice.
- 2. Zatwierdzenie prawomocności obrad.
- 3. Zatwierdzenie porządku obrad i wnioski dotyczące zmiany porządku obrad.
- 4. Składanie na piśmie interpelacji i zapytań Radnych do Przewodniczącego Rady Gminy.
- 5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami. Złożonych interpelacjach i udzielonych odpowiedziach.
-
6. Przedstawienie opinii w sprawie uznania lasów za ochronne na terenie gminy Studzienice
-
7. Przedstawienie stanowisk komisji w sprawie opiniowania projektów uchwał wynikających z porządku obrad:
- 7a. Kultury, Oświaty Sportu i Turystyki;
- 7b. Rozwoju Społeczno-Gospodarczego.
-
8. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
-
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024-2035.
-
10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Studzienice.
-
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat, w prowadzonych przez Gminę Studzienice oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych.
-
12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych i sieci oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Studzienice.
-
13. Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso.
-
14. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości gminnej w miejscowości Skwierawy.
-
-
15. Podjęcie uchwały w sprawie bezprzetargowego wydzierżawienia nieruchomości gminnych położonych w miejscowościach Osława-Dąbrowa, Przewóz i Studzienice.
-
- 16. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Studzienice w okresie międzysesyjnym.
- 17. Sprawy bieżące, wolne wnioski i informacje.
- 18. Zakończenie obrad.